Google Agenda fout bij autorisatie

Let op: Om gebruik te maken van de onderstaande functionaliteit moet je een Bloomsite PRO abonnement hebben. Heb je deze nog niet? Upgrade dan naar Bloomsite PRO.

Wanneer je de Google Agenda van een medewerker probeert te koppelen kan het zijn dat je op een foutmelding stuit. Je ziet dan de bovenstaande melding. 

Doorloop dan de onderstaande stappen:

  1. Controleer eerst even of je dit artikel helemaal gevolgd hebt: Google Agenda integratie instellen
  2. Heb je dit gedaan? Log dan in op het Google Console: https://console.cloud.google.com/apis/dashboard
  3. Ga in het linker menu naar 'Credentials'.
  4. Klik op het bewerk icoontje.

  5. En klik vervolgens onder 'Authorized redirect URIs' op 'Add URl'.
  6. Open een nieuw venster in je browser. Ga daarin naar je Bloomsite onder 'Boekingen' naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Integraties'.

  7. Hier vind je onder 'Google Agenda' de 'URI omleiden'
  8. Kopieer deze link VOLLEDIG en ga weer terug naar het venster waar Google Console open staat en plak daar de link in het veld 'Authorized redirect URIs'.
  9. Klik op 'Opslaan'.
  10. Herhaal vervolgens de stappen uit dit kennisbank artikel: Google Agenda van medewerker koppelen
    Mocht je nog vragen hebben of het is nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op door hieronder op 'Contact opnemen' te klikken. Klopt deze informatie niet meer? Laat het ons dan ook weten!
Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback! Er was een probleem bij het versturen van je feedback. Probeer het later nog een keer.