Aangepaste bedanktpagina instellen bij een pakket

Let op: Om gebruik te maken van de onderstaande functionaliteit moet je een Bloomsite PRO abonnement hebben. Heb je deze nog niet? Upgrade dan naar Bloomsite PRO.

Aangepaste bedanktpagina voor ALLE betaalde pakketten:
Wanneer je dezelfde aangepaste bedanktpagina wilt voor alle pakketten die je hebt toegevoegd, dan kun je de 'bedanktpagina' instellen bij het product 'Pakket', waar al je betaalde pakketten via verlopen! Dan hoef je alleen bij het 'Pakket' product even de URL van de gemaakte bedanktpagina in te stellen bij 'Aangepaste bedanktpagina' 
Volg alleen stap 7 uit dit artikel bij het product 'Pakket'

Aangepaste bedanktpagina voor 1 betaalde dienst?
Omdat alle pakketten betaald worden via hetzelfde 'Product' > 'Pakket', moet je eerst een nieuw 'product' aanmaken met dezelfde instellingen als 'Pakket' zodat je los voor een betaalde dienst een bedanktpagina kunt instellen. Je noemt het nieuwe 'Product' dan hetzelfde als het pakket waar je een bedanktpagina voor hebt gemaakt.
Volg alle stappen om voor 1 pakket een aparte bedanktpagina in te stellen:

  1. Maak eerst een 'Bedanktpagina' en pas de inhoud van deze pagina aan! 
    Je kunt daarvoor dit artikel gebruiken: Aangepaste bedanktpagina maken
  2. Ga naar 'Betalingen' > 'Producten' > en kopieer het 'product' > 'Pakket' die je hebt aangemaakt toen je een pakket ging aanmaken.
  3. Noem het 'Product' (voor het overzicht) hetzelfde als het pakket waarvoor je de bedanktpagina instelt.
    In mijn voorbeeld is dit een 'Online Coaching Pakket'. 
  4. Klik 'Virtueel' aan en bij prijs vul je '0' in (de prijs wordt namelijk ingeladen door het pakket zelf) 
  5. Pas eventueel de 'Belastingklasse' aan naar jouw situatie.
  6. Vul bij 'Aangepaste bedanktpagina' de URL in van de pagina die je voor het pakket hebt gemaakt. 

  7. Klik vervolgens op 'Publiceren' om de wijziging op te slaan. 
  8. Nu ga naar 'Boekingen' > 'Beheren' > 'Diensten' > 'Pakketten' > en klik op het pakket waar je de bedanktpagina voor in wilde stellen. In mijn voorbeeld is dit 'Online Coaching Pakket'. 
  9. Klik op 'Instellingen' en open 'Betalingen'. 
  10. Selecteer hier dus het 'Product' wat je net hebt aangemaakt, zodat na de betaling de juiste bedanktpagina getoond wordt.

  11. Klik op ' Opslaan'.   

  12. Na het afnemen van pakket ' Online Coaching Pakket' (dat wordt afgerekend via het product 'Online Coaching Pakket') worden de klanten nu doorgestuurd naar de bedanktpagina die je zojuist hebt gemaakt en ingesteld bij het product! 

  13. Test de betaling en controleer of de juiste pagina getoond wordt.

  14. LET OP: Bij het nieuwe product wat je hebt toegevoegd, is geen 'Betalen op locatie' ingesteld. Mocht je dit wel willen, dan moet je even contact opnemen en aangeven bij welk product dit aan moet staan, zodat wij dit voor je in kunnen stellen! 


    Mocht je nog vragen hebben of het is nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op door hieronder op 'Contact opnemen' te klikken. Klopt deze informatie niet meer? Laat het ons dan ook weten!
Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback! Er was een probleem bij het versturen van je feedback. Probeer het later nog een keer.