Kortingscode van klant opzoeken (voor betalingen)

Let op: Om gebruik te maken van de onderstaande functionaliteit moet je een Bloomsite PRO abonnement hebben. Heb je deze nog niet? Upgrade dan naar Bloomsite PRO.

Wanneer een klant is vergeten zijn kortingscode (voor betalingen) in te vullen kun je dat handmatig nog doen. In principe gebruik je deze type kortingscode alleen wanneer je 'pakketten met vergoeding' hebt opgezet en de klant dan de losse sessies met korting kan boeken.

Volg de volgende stappen wanneer de klant zijn unieke code niet meer kan vinden.

  1. Ga naar 'Betalingen' > 'Bestellingen' en zoek de oorspronkelijke bestelling van de klant (dus het pakket en niet de losse afspraak) 
  2. Bij Generated Coupons, zie je de kortingscode van de klant. 
  3. Kopieer deze en ga vervolgens naar de kortingsbonnen pagina.
  4. Plak de code in de zoekbalk om de code op te zoeken
  5. Vervolgens kun je bij gebruikslimiet zien hoevaak deze code nog geldig is
  6. Eventueel kun je de 'Bestelling' waar vergeten is om de code in te vullen nog aanpassen, indien deze nog 'In behandeling' is en dus nog niet betaald.
    Wil je weten hoe dit moet? Neem even contact op zodat wij even mee kunnen kijken in jouw situatie! 
    Mocht je nog vragen hebben of het is nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op door hieronder op 'Contact opnemen' te klikken. Klopt deze informatie niet meer? Laat het ons dan ook weten!
Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback! Er was een probleem bij het versturen van je feedback. Probeer het later nog een keer.