Ik zie geen betaalmethodes op de afrekenpagina

Let op: Om gebruik te maken van de onderstaande functionaliteit moet je een Bloomsite PRO abonnement hebben. Heb je deze nog niet? Upgrade dan naar Bloomsite PRO.

Wanneer je geen betaalmethodes ziet op de afrekenpagina, dan heb je waarschijnlijk niet de Mollie API key gekoppeld in je website. 

Maak hier een Mollie account aan wanneer je dit nog niet hebt gedaan en zorg dat je alles aanlevert. Via deze link maak je namelijk meer kans om toegelaten te worden. 

Wanneer je dit hebt gedaan kun je onderstaande stappen doorlopen om je Mollie account te koppelen met je website!

  1. Log in op je Mollie account en kopieer de API code zodat je die aan je website kunt koppelen

  2. Ga naar de achterkant van je website en klik onder 'Betalingen' > 'Instellingen' > 'Algemeen

  3. Bij 'Live API-sleutel' plak je de API code in die je in je Mollie account kunt vinden
    * Wanneer je nog aan het testen bent, kun je de testmodus activeren met de Test API die je ook in je Mollie account kunt vinden.
  4. Scroll vervolgens helemaal naar beneden om de wijzigingen op te slaan
  5. Nu kun je bepaalde betaalmethodes 'Activeren' of 'Uitschakelen'. Dit kun je doen in je Mollie account onder 'Websiteprofielen' > 'Betaalmethodes'
  6. Deze betaalmethodes worden dan zichtbaar in je website onder 'Betaalmethodes'.
  7. Daar kun je ze definitief aan of uitzetten voor in je website. 
    Mocht je nog vragen hebben of het is nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op door hieronder op 'Contact opnemen' te klikken. Klopt deze informatie niet meer? Laat het ons dan ook weten!
Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback! Er was een probleem bij het versturen van je feedback. Probeer het later nog een keer.