Aangepaste bedanktpagina instellen bij een product

Let op: Om gebruik te maken van de onderstaande functionaliteit moet je een Bloomsite PRO abonnement hebben. Heb je deze nog niet? Upgrade dan naar Bloomsite PRO.

In dit artikel laat ik je zien hoe je een aangepaste bedanktpagina kunt instellen bij een los product. Wanneer het een downloadbaar product is, kun je daar eventueel ook het product op plaatsen zodat de klant dit kan downloaden.

  1. Maak eerst een 'Bedanktpagina' en pas de inhoud van deze pagina aan!
    Je kunt daarvoor dit artikel gebruiken: Aangepaste bedanktpagina maken
  2. Kopieer vervolgens de URL van de pagina.

  3. Ga in een nieuwe tabblad naar het dashboard van je website onder 'Betalingen' > 'Producten' > 'Alle producten'
  4. Houdt je muis op het product waar je de bedankt pagina van wilt wijzigen en klik op 'Bewerken'
  5. Klik vervolgens op 'Geavanceerd
  6. Bij 'Aangepaste bedanktpagina' vul je de URL in van de pagina waar klanten direct naartoe worden doorgestuurd na het kopen van je product.

  7. Vergeet niet om onder 'Publiceren' op 'Updaten' te klikken zodat je wijziging wordt opgeslagen! 
  8. Wanneer een klant een bestelling van het product heeft afgerond zal diegene dus automatisch worden doorgestuurd naar de ingestelde 'Bedanktpagina'.
  9. Test even of je het goed hebt ingesteld.
    Mocht je nog vragen hebben of het is nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op door hieronder op 'Contact opnemen' te klikken. Klopt deze informatie niet meer? Laat het ons dan ook weten!
Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback! Er was een probleem bij het versturen van je feedback. Probeer het later nog een keer.