DKIM instellingen ​MailBlue/ActiveCampaign

De DKIM en SPF instellingen zijn vanuit onze DNS al goed ingesteld voor het verzenden van de mails via MailBlue/ActiveCampaign. Er is echter wel 1 instelling die je even in je Mailblue account moet aanvinken zodat het ook correct werkt.

  1. Open je MailBlue/ActiveCampaign account en klik op 'Settings'.

  2. Klik vervolgens op 'Advanced'

  3. Vink nu ' I will manage my own email authentication' aan. 

  4. Vul je domeinnaam in (zonder www of https) in bij DKIM en SPF in de velden eronder en klik op 'Generate'

  5. En vergeet niet op 'Save settings' te klikken! 

  6. Wanneer je dus MailBlue/ActiveCampaign gebruikt hoef je verder niets te doen. Gebruik jij een ander e-mailmarketing programma zoals MailChimp, neem dan contact op zodat wij je verder kunnen helpen! 

  7. Ervaar je dat je mails in de spam komen die worden verzonden vanuit je eigen mailbox, of bijvoorbeeld je boekhoudsysteem, volg dan de stappen uit dit artikel: E-mail komt niet aan of in de spam map


    Mocht je nog meer vragen hebben of het is nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op door hieronder op "Neem contact op" te klikken. Klopt deze informatie niet meer? Laat het ons dan ook weten!
Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback! Er was een probleem bij het versturen van je feedback. Probeer het later nog een keer.