Hoe vraag ik hulp?
Probeer altijd eerst zelf het antwoord te vinden door te zoeken in onze kennisbank. Deze is namelijk gevuld met heel veel artikelen en video's, waarin veel dingen behandeld worden. Je kunt de kennisbank doorzoeken door een zoekterm in vullen in de zoekbalk of zelf in de categorieën te kijken. Kom je er dan nog niet uit, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen. Je kunt de kennisbank vinden onder 'Hulp nodig?' in het menu aan de bovenkant van je website, maar ook op elke pagina rechtsonder.
Wanneer je contact met ons opneemt met een vraag over je Bloom website is het goed om aan een aantal dingen te denken. Wij weten natuurlijk niet precies waar je bent, op welke pagina je bezig bent en wat je exact ziet of wilt bereiken.
Wij doen ons uiterste best om je zo goed en snel mogelijk te helpen, maar hier hebben we wel een beetje hulp van jou bij nodig ;-)
Probeer daarom altijd de volgende dingen mee te nemen, wanneer je ons benaderd:
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem of je vraag te omschrijven.
Iedereen denkt op een andere manier. Denk er daarom aan om het zo uit te leggen dat wij jou denkpatroon kunnen volgen. - Deel de link van de pagina waar de vraag over gaat.
Ben je op een bepaalde pagina bezig en loop je hier vast of je snapt iets niet? Deel dan de link waar je op bezig bent, zodat wij direct naar de juiste pagina kunnen. - Maak een screenshot.
Wanneer er iets geks gebeurd, iets werkt niet goed of ziet er niet correct uit, maak dan even een screenshot en stuur deze mee.
Wij zullen je dan zo snel mogelijk verder helpen!
Mocht je nog meer vragen hebben of het is nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op door hieronder op "Neem contact op" te klikken. Klopt deze informatie niet meer? Laat het ons dan ook weten!