E-mail instellen op Outlook Office 365 (Windows 10)
In dit artikel laat ik zien hoe je jouw mail instelt op Microsoft Office 365 - Outlook app op Windows 10
- Start Microsoft Office
- Klik op 'Bestand'
-
Ga onder 'Accountinstellingen' naar 'Accountinstellingen...'
-
Vervolgens krijg je een nieuw scherm met 'E-mailaccounts' en klik je op 'Nieuw..'
-
Vul dan bij 'E-mailadres' het e-mailadres in dat bij je website hoort
-
En vink onder 'Geavanceerde opties' > 'Ik wil mijn account handmatig instellen' aan.
-
Kies dan voor 'IMAP'
-
Vul bij 'Server inkomende e-mail' in: web1.jointartistic.com en de poort is 993
-
Vul bij 'Server voor uitgaande e-mail' in: web1.jointartistic.com en de poort is 465
-
Zorg dat bij inkomende en uitgaande ' SSL/TLS' is aangevinkt!
-
Klik op 'Volgende'
-
Vul op het volgende scherm bij 'Wachtwoord' het wachtwoord van je e-mailadres. Deze heb je van ons ontvangen na de lancering en/of zelf gewijzigd!
- Vervolgens is het account toegevoegd! Klik op 'Gereed' en test vervolgens de verbinding door jezelf een mail te sturen vanuit een ander e-mailadres en reageer dan weer op die e-mail om te kijken of het verzenden ook goed gaat.
Mocht je nog meer vragen hebben of het is nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op door hieronder op "Neem contact op" te klikken. Klopt deze informatie niet meer? Laat het ons dan ook weten!