Jezelf deblokkeren

Het is mogelijk binnen Bloom om jezelf te blokkeren, wanneer je geblokkeerd bent doordat je 5x het verkeerde wachtwoord hebt ingevoerd. In dit artikel laat ik zien hoe je jezelf kunt deblokkeren zodat je direct verder kunt met het bewerken van je site. 

Volg onderstaande stappen: 

  1. Wanneer je geblokkeerd bent kom je op het volgende scherm.

  2. Vul hier het e-mail adres in wat gelijk is aan je gebruiker in je website en klik op 'Send unlock email'. Wanneer je hier een e-mail adres invult wat niet bekend is binnen je site zul je geen 'unlock e-mail request' ontvangen.

  3. Ga naar je mailbox en open de mail van Wordpress@(jouwdomein) met als titel 'Unlock email requested'.
  4. Klik vervolgens op de link in jouw e-mail om jouw IP adres te deblokkeren.

  5. Je komt nu weer op de inlog pagina en kunt opnieuw je wachtwoord instellen door op 'wachtwoord vergeten' te klikken. Eventueel kun je het nogmaals proberen, maar onthoud dat je na 5x een foutieve poging weer geblokkeerd bent. Stel deze dus even opnieuw in en bewaar de gegevens goed! 


    Mocht je nog meer vragen hebben of het is nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op door hieronder op "Neem contact op" te klikken. Klopt deze informatie niet meer? Laat het ons dan ook weten!
Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback! Er was een probleem bij het versturen van je feedback. Probeer het later nog een keer.