Tekst boven origineel bij beantwoorden in Bloom Webmail

Wanneer we jou dit artikel sturen betekend het dat we jouw reactie uit je mail niet kunnen lezen omdat de instellingen nog zo staan dat je onder het originele bericht aan het typen bent. Dit zorgt ervoor dat in ons mailprogramma wij geen reactie zien van jou, maar alleen de tijd dat iets geschreven is. Dit probleem komt waarschijnlijk alleen maar voor wanneer je in Bloom Webmail je mailtjes beantwoord.

Voorbeeld van wat wij zien wanneer jij reageert op onze mail: 

Hoe je dit op kunt lossen: 

  1. Log in op je webmail via http://bloomsite.nl/webmail
  2. Ga naar 'Instellingen'.
  3. Klik op 'Berichten Opstellen'.
  4. Kies bij 'Bij antwoorden' > 'Begin bericht boven het origineel
  5. Klik op 'Opslaan' om je wijzigingen op te slaan! 
  6. Stuur ons het bericht even opnieuw om te kijken of het nu werkt! 

    Mocht je nog meer vragen hebben of het is nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op door hieronder op "Neem contact op" te klikken. Klopt deze informatie niet meer? Laat het ons dan ook weten!
Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback! Er was een probleem bij het versturen van je feedback. Probeer het later nog een keer.